.

Augustów:

Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych

do drukarek w ramach projektu Dziś Uczeń Jutro Pracownik.

Numer ogłoszenia:

233770 - 2013

data zamieszczenia:

18.06.2013 r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego.

PLIKI do POBRANIA

.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) NAZWA I ADRES:

Augustowskie Centrum Edukacyjne; Al. Kard. Wyszyńskiego 3, 16-300 Augustów; woj. podlaskie, tel. 876432861, faks 876432861.

Adres strony internetowej Zamawiającego: www.ace.pol.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego:

Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek w ramach Projektu Dziś Uczeń Jutro Pracownik.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.

Zamawiający wymaga dostawy oryginalnych, fabrycznie nowych, nieużywanych, nieuszkodzonych i oryginalnie zapakowanych tonerów do drukarek.

Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany z nazwy) przez Zamawiającego w formularzu ofertowym) pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych ( pojemność tuszu/tonera, wydajność, jakość druku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.12.51.10-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY
W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: brak.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej.

Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu Ustawy z dnia 16 lutego 2007 r.
o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz cenowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: www.ace.pol.pl

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać pod adresem:

Augustowskie Centrum Edukacyjne, al. Kard. Wyszyńskiego 3, 16-300 Augustów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

26.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Augustowskiego Centrum Edukacyjnego, al. Kard. Wyszyńskiego 3, 16-300 Augustów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:

Projekt Dziś Uczeń Jutro Pracownik/Program Operacyjny Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków

pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej

przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA),

które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.

.

PLIKI do POBRANIA

.xxx

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

SIWZ

Załączniki:

z1-Formularz oferty

z2-oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

z3-oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

z4-umowa

z5-opis

.