.

Augustów:

Organizacja wyjazdów edukacyjnych na targi branżowe i do zakładów pracy
w ramach Projektu Dziś uczeń – jutro pracownik.

Numer ogłoszenia:

225498 - 2013

data zamieszczenia:

12.06.2013 r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego.

PLIKI do POBRANIA

.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) NAZWA I ADRES:

Augustowskie Centrum Edukacyjne; Al. Kard. Wyszyńskiego 3, 16-300 Augustów; woj. podlaskie, tel. 876432861, faks 876432861.

Adres strony internetowej Zamawiającego: www.ace.pol.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego:

Organizacja wyjazdów edukacyjnych na targi branżowe i do zakładów pracy w ramach Projektu Dziś Uczeń Jutro Pracownik.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja wyjazdów edukacyjnych na targi branżowe
i do zakładów pracy w ramach Projektu Dziś Uczeń Jutro Pracownik.

Wyjazdy edukacyjne podzielono następująco:

.

oznaczenie

liczba osób

miejsce

termin

Wyjazd 1

22

Ełk PREFABET

26.06.2013r.

Wyjazd 2

23

Warszawa, Targi Sprzętu i Materiałów Budowlanych

10-12.09.2013r.

Wyjazd 3

23

Kielce, Salon Wyposażenia Stacji Kontroli Pojazdów MOTO–TECH

17-19.09.2013r.

Wyjazd 4

23

Poznań, Targi Smaki Regionów

21-23.09.2013r.

Wyjazd 5

23

Łódź, Targi Żywności Ekologicznej i Naturalnej Natura Food

11-12.10.2013r.

.

2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie.

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

Wykonawca przedłoży aktualną koncesję, zezwolenie lub licencję zezwalające na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie organizowania przedsięwzięć turystycznych.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy.

III.3.3) Potencjał techniczny.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY

W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy,

oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.

aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu Ustawy z dnia 16 lutego 2007 r.
o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,
na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy:
tak.

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian.

Dopuszcza się istotne zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty w następującym zakresie i przy spełnieniu następujących warunków:

1) zmiana warunków pobytu, transportu, o których mowa w załączniku nr 1 do Umowy, jest możliwa wyłącznie w uzasadnionych przypadkach, za zgodą obu stron Umowy i nie może powodować pogorszenia jakości usługi;

2) zmiana terminów realizacji Umowy, o których mowa w § 1 Umowy, będzie możliwa wyłącznie w uzasadnionych przypadkach za zgodą obu stron Umowy;

3) zmniejszenie wartości Umowy, o której mowa w § 2 ust. 1 Umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: www.ace.pol.pl

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać pod adresem:

Augustowskie Centrum Edukacyjne, Al. Kard. Wyszyńskiego 3, 16 - 300 Augustów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

20.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Augustowskiego Centrum Edukacyjnego, Al. Kard. Wyszyńskiego 3, 16-300 Augustów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:

Projekt Dziś Uczeń - Jutro Pracownik/ Program Operacyjny Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków

pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej

przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA),
które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie.

.

PLIKI do POBRANIA

.xxx

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

SIWZ

Załączniki:

z1-Formularz oferty

z2-oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

z3-oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

z4-opis zamówienia

z5-umowa

.