.
Augustów: |
Przeprowadzenie szkoleń w ramach Projektu As z Technikum |
Numer ogłoszenia: |
71744 - 2015 |
data zamieszczenia: |
31.03.2015 r. |
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU |
usługi |
Zamieszczanie ogłoszenia: |
obowiązkowe. |
Ogłoszenie dotyczy: |
zamówienia publicznego. |
PLIKI do POBRANIA |
.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES:
Augustowskie Centrum Edukacyjne; Al. Kard. Wyszyńskiego 3, 16-300 Augustów; woj. podlaskie, tel. 876432861, faks 876432861.
Adres strony internetowej Zamawiającego: www.acedu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego:
Przeprowadzenie szkoleń w ramach Projektu As z Technikum.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie dwóch szkoleń w
ramach Projektu As z Technikum: |
Część I zamówienia: 1. Szkolenie „Systemy solarne i fotowoltaiczne” w ramach Projektu „As z Technikum” dla 12 uczniów klasy trzeciej Technikum Nr 1 w Augustowskim Centrum Edukacyjnym kształcących się w zawodzie technik budownictwa i jednego nauczyciela teoretycznych przedmiotów zawodowych branży budowlanej (łącznie 13 osób). 1.1. Zamawiający wymaga, aby w czasie szkolenia zajęcia były realizowane w Augustowskim Centrum Edukacyjnym w Augustowie (al. Kard. Wyszyńskiego 3) w terminie 8 maja 2015r. od godziny 1200 oraz 9 i 10 maja 2015r. od godziny 800. Dopuszcza się niewielkie zmiany w terminie realizacji szkolenia z zastrzeżeniem, że powinno się ono odbyć w maju 2015r.
1.2. Program nauczania powinien obejmować następujące
zagadnienia: 1.3. Na zakończenie szkolenia uczestnicy powinni otrzymać zaświadczenie o ukończeniu szkolenia. Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia / certyfikat powinno zawierać logo UE oraz informację o współfinansowaniu projektu „As z Technikum” ze środków Unii Europejskiej. 1.4. Liczba godzin szkoleniowych dla każdego uczestnika od 24 do 30 godzin lekcyjnych, w zależności od szczegółowego harmonogramu przedstawionego przez Wykonawcę. Program powinien być zrealizowany w ciągu 3 dni, nie może być realizowany w czasie zajęć lekcyjnych wynikających z planu nauczania ACE. 1.5. Wymagania ogólne: 1.5.1. w zakresie merytorycznym: a) Przeprowadzenie szkolenia obejmującego co najmniej zakres zagadnień podanych przez Zamawiającego. b) Przedstawienie Zamawiającemu przez Wykonawcę szczegółowego programu szkolenia. c) Uwzględnienie przez prowadzącego szkolenie poziomu zdrowia, wykształcenia umiejętności i wiedzy uczestników. 1.5.2. w zakresie organizacyjnym: a) Zapewnienie uczestnikom podczas zajęć bezpieczeństwa i higieny pracy. b) Zapewnienie uczestnikom od pierwszego dnia zajęć niezbędnych materiałów szkoleniowych (długopis, notes lub zeszyt, skrypt / książka o tematyce związanej z prowadzonymi zajęciami), które zostaną ujęte w cenie usługi i przejdą w posiadanie uczestników. Jeden dodatkowy komplet materiałów szkoleniowych (skrypt / książka o tematyce związanej z prowadzonymi zajęciami) Wykonawca przekaże Zamawiającemu po zakończeniu realizacji zamówienia. c) Zapewnienie cateringu podczas zajęć, tj., każdego dnia szkolenia kawa / herbata, ciastka dostępne podczas każdej z przerw oraz jeden ciepły posiłek obiadowy składający się z zupy i drugiego dania oraz napoju lub wody mineralnej o pojemności 0,33 l na osobę. Posiłki mogą być serwowane w naczyniach jednorazowych; obiad powinien być porcjowany w naczyniach termicznych. Wykonawca przy oferowaniu obiadów uwzględniać będzie świeże produkty. Wyżywienie powinno spełniać wymogi aktualnych wytycznych Instytutu Żywności i Żywienia. 1.6. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia podczas szkolenia: a) rejestru wydanych zaświadczeń; b) list obecności i odbioru cateringu; c) listy potwierdzającej odbiór materiałów szkoleniowych; d) listy potwierdzającej odbiór zaświadczeń. Zamawiający wymaga, aby dokumenty były podpisywane przez uczestników obecnych na zajęciach i którzy otrzymali catering. Wykonawca przekaże Zamawiającemu te dokumenty po zakończeniu realizacji zamówienia. 1.7. Wykonawca zapewni na potrzeby szkolenia niezbędne materiały, narzędzia i urządzenia do przeprowadzenia części praktycznej szkolenia, których koszt wejdzie w cenę usługi. 1.8. Zamawiający zobowiązuje się udostępnić na potrzeby szkolenia salę dydaktyczną z wyposażeniem dostosowanym do przeprowadzenia tego typu szkolenia, z dostępem do Internetu, tablicę interaktywną lub rzutnik, w zależności od potrzeb Wykonawcy, mieszczącą się w budynku Augustowskiego Centrum Edukacyjnego (al. Kard. Wyszyńskiego 3, Augustów). |
Część II zamówienia: 2. Szkolenie „Pompy ciepła i turbiny wiatrowe” w ramach Projektu „As z Technikum” dla 12 uczniów klasy trzeciej Technikum Nr 1 w Augustowskim Centrum Edukacyjnym kształcących się w zawodzie technik budownictwa i jednego nauczyciela teoretycznych przedmiotów zawodowych branży budowlanej (łącznie 13 osób).
2.1. Zamawiający wymaga, aby w czasie szkolenia zajęcia były
realizowane w Augustowskim Centrum Edukacyjnym w Augustowie (al. Kard.
Wyszyńskiego 3) 2.2. Program nauczania powinien obejmować następujące zagadnienia. A) Część teoretyczna szkolenia: 1. Energia wiatrowa – wiadomości ogólne. 2. Przepisy i normy prawne regulujące wykorzystanie energii wiatrowej. 3. Budowa i zasady działania elektrowni wiatrowej. 4. Energia geotermalna – wiadomości ogólne. 5. Budowa pompy ciepła. 6. Zasady działania pomp ciepła powietrznych i geotermalnych. B) Część praktyczna szkolenia. W części praktycznej należy zaangażować uczniów w ćwiczenia: 1. Montaż i prezentację działania mini elektrowni wiatrowej. 2. Montaż i prezentację działania powietrznej pompy ciepła. 2.3. Na zakończenie szkolenia uczestnicy powinni otrzymać zaświadczenie o ukończeniu szkolenia. Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia / certyfikat powinno zawierać logo UE oraz informację o współfinansowaniu projektu „As z Technikum” ze środków Unii Europejskiej. 2.4. Liczba godzin szkoleniowych dla każdego uczestnika od 24 do 30 godzin lekcyjnych, w zależności od szczegółowego harmonogramu przedstawionego przez Wykonawcę. Program powinien być zrealizowany w ciągu 3 dni, nie może być realizowany w czasie zajęć lekcyjnych wynikających z planu nauczania ACE. 2.5. Wymagania ogólne: 2.5.1. w zakresie merytorycznym: a) Przeprowadzenie szkolenia obejmującego co najmniej zakres zagadnień podanych przez Zamawiającego. b) Przedstawienie Zamawiającemu przez Wykonawcę szczegółowego programu szkolenia. c) Uwzględnienie przez prowadzącego szkolenie poziomu zdrowia, wykształcenia umiejętności i wiedzy uczestników. 2.5.2. w zakresie organizacyjnym: a) Zapewnienie uczestnikom podczas zajęć bezpieczeństwa i higieny pracy. b) Zapewnienie uczestnikom od pierwszego dnia zajęć niezbędnych materiałów szkoleniowych (długopis, notes lub zeszyt, skrypt / książka o tematyce związanej z prowadzonymi zajęciami), które zostaną ujęte w cenie usługi i przejdą w posiadanie uczestników. Jeden dodatkowy komplet materiałów szkoleniowych (skrypt / książka o tematyce związanej z prowadzonymi zajęciami) Wykonawca przekaże Zamawiającemu po zakończeniu realizacji zamówienia. c) Zapewnienie cateringu podczas zajęć, tj., każdego dnia szkolenia kawa / herbata, ciastka dostępne podczas każdej z przerw oraz jeden ciepły posiłek obiadowy składający się z zupy i drugiego dania oraz napoju lub wody mineralnej o pojemności 0,33 l na osobę. Posiłki mogą być serwowane w naczyniach jednorazowych; obiad powinien być porcjowany w naczyniach termicznych. Wykonawca przy oferowaniu obiadów uwzględniać będzie świeże produkty. Wyżywienie powinno spełniać wymogi aktualnych wytycznych Instytutu Żywności i Żywienia. 2.6. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia podczas szkolenia: a) rejestru wydanych zaświadczeń; b) list obecności i odbioru cateringu; c) listy potwierdzającej odbiór materiałów szkoleniowych; d) listy potwierdzającej odbiór zaświadczeń. Zamawiający wymaga, aby dokumenty były podpisywane przez uczestników obecnych na zajęciach i którzy otrzymali catering. Wykonawca przekaże Zamawiającemu te dokumenty po zakończeniu realizacji zamówienia. 2.7. Wykonawca zapewni na potrzeby szkolenia niezbędne materiały, narzędzia i urządzenia do przeprowadzenia części praktycznej szkolenia, których koszt wejdzie w cenę usługi. 2.8. Zamawiający zobowiązuje się udostępnić na potrzeby szkolenia salę dydaktyczną z wyposażeniem dostosowanym do przeprowadzenia tego typu szkolenia, z dostępem do Internetu, tablicę interaktywną lub rzutnik, w zależności od potrzeb Wykonawcy, mieszczącą się w budynku Augustowskiego Centrum Edukacyjnego (al. Kard. Wyszyńskiego 3, Augustów). |
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.31.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 08.05.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy PZP.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy PZP.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy PZP.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawca musi wykazać
dysponowanie co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia,
posiadającą
wykształcenie wyższe techniczne z zakresu danego kursu i doświadczenie w pracy
nauczyciela/ trenera zgodne z danym kursem.
Ocena spełniania przedmiotowego warunku zostanie dokonana w oparciu o
przedłożony przez Wykonawcę wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie
czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy PZP.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB
DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY
W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA
WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu Ustawy z
dnia 16 lutego 2007r.
o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o
tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
kryterium 1: Cena - 90%
kryterium 2: kwalifikacje i doświadczenie - 10%
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: www.acedu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem
Augustowskie Centrum Edukacyjne, Al. Kard. Wyszyńskiego 3, 16-300 Augustów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
08.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Augustowskiego Centrum Edukacyjnego, al. Kard. Wyszyńskiego 3, 16-300 Augustów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt As z Technikum/ Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków
pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej
przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA),
które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.
.
.xxx | |||||
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia |
|||||
Załączniki: |
.