.
Augustów: |
Szkolenie z obsługi systemu |
Numer ogłoszenia: . |
21330 - 2013 . |
data zamieszczenia: . |
15.01.2013 r. . |
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU |
usługi |
Zamieszczanie ogłoszenia: . |
obowiązkowe. . |
Ogłoszenie dotyczy: . |
zamówienia publicznego. . |
PLIKI do POBRANIA |
.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Augustowskie Centrum Edukacyjne, Al. Kard. Wyszyńskiego 3, 16-300 Augustów,
woj. podlaskie,
tel. 876432861, faks 876432861.
Adres strony internetowej Zamawiającego: www.ace.pol.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Szkolenie z obsługi systemu do zarządzania obiektem hotelowym ReHot w ramach Projektu As z technikum.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. |
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie dwóch szkoleń w zakresie podstawowym z obsługi systemu zarządzania obiektem hotelowym ReHot w ramach Projektu As z Technikum. |
2. |
Szkolenie obejmuje 30 godzin dydaktycznych w systemie pozalekcyjnym soboty i niedziele (maksymalnie 2 weekendy) dla każdej grupy liczącej 13 osób (12 uczniów i 1 opiekun). |
3. |
Miejsce szkolenia: Augustowskie Centrum Edukacyjne, al. Kard. Wyszyńskiego 3 w Augustowie. |
4. |
Wykonawca w ramach wykonania przedmiotu zamówienia: |
. |
a) przeprowadzi jedno szkolenie w marcu 2013r.
dla uczniów klasy pierwszej technik hotelarstwa |
. |
b) zapewni niezbędny do przeprowadzenia szkoleń sprzęt komputerowy i oprogramowanie; |
. |
c) przygotuje materiały dydaktyczne i ćwiczeniowe dla uczestników szkoleń; |
. |
d) przekaże uczestnikom szkoleń certyfikaty i uwierzytelnione kopie certyfikatów; |
. |
e) przekaże uczestnikom szkoleń zaświadczenia o ukończeniu szkolenia i uwierzytelnione kopie zaświadczeń; |
. |
f) przekaże Zamawiającemu listy potwierdzające odbiór certyfikatów i zaświadczeń oraz listy obecności uczestników szkolenia; |
. |
g) zapewni uczestnikom szkoleń na każdy dzień szkolenia catering w postaci jednego ciepłego posiłku, ciastek i napojów w czasie przerw. |
5. |
Wykonawca w terminie 5 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia prześle Zamawiającemu materiały szkoleniowe celem ich akceptacji. |
6. |
Wykonawca musi posiadać uprawnienia do prowadzenia szkoleń, zapewnić kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje odpowiednie do prowadzonego szkolenia. |
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.51.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie.
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności
lub czynności,
jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy PZP.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy PZP.
III.3.3) Potencjał techniczny.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy PZP.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy PZP.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy PZP.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków,
o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy,
oprócz oświadczenia
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: brak.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy, należy przedłożyć:
● oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
● aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 Ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 Ustawy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie
publiczne tylko dla Wykonawców,
u których ponad 50 % pracowników
stanowią osoby niepełnosprawne: nie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy
w stosunku do treści oferty,
na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: tak.
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących okolicznościach:
a) w przypadku okoliczności wystąpienia siły wyższej lub z powodu
działania osób trzecich,
które to przyczyny każda ze stron musi udokumentować;
b) zmiany terminu realizacji zamówienia spowodowanej przerwami
realizacji usługi
powstałymi z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy;
c) ustawowej zmiany przepisów podatkowych, np. zmiany stawki podatku VAT;
d) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: www.ace.pol.pl
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać pod adresem:
Augustowskie Centrum Edukacyjne, Al. Kard. Wyszyńskiego 3, 16 - 300 Augustów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
23.01.2013 godzina 10:00,
miejsce: Sekretariat Augustowskiego Centrum Edukacyjnego,
Al. Kard. Wyszyńskiego 3, 16 - 300 Augustów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt As z Technikum/ Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak.
.
.xxx |
||||
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia |
||||
Załączniki: |
.