.

Augustów:

Organizacja  zagranicznych wyjazdów warsztatowych
w ramach Projektu Archimedes.

Numer ogłoszenia:

.

86694 - 2012

.

data zamieszczenia:

.

20.03.2012 r.

.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

.

obowiązkowe.

.

Ogłoszenie dotyczy:

.

zamówienia publicznego.

.

PLIKI do POBRANIA

.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) NAZWA I ADRES:

Augustowskie Centrum Edukacyjne, Al. Kard. Wyszyńskiego 3, 16-300 Augustów, woj. podlaskie, tel. 876432861, faks 876432861.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.ace.pol.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Organizacja zagranicznych wyjazdów warsztatowych w ramach Projektu Archimedes.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest organizacja 2 wyjazdów warsztatowych do elektrowni jądrowych we Francji i w Czechach

oraz 2 wyjazdów warsztatowych do CERN w Genewie w ramach Projektu Archimedes.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00-4, 63.51.10.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

  II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 15.04.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:

część I zamówienia 2.800 zł (słownie: dwa tysiące osiemset złotych); część II zamówienia 2.500 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych);

część III zamówienia 2.800 zł (słownie: dwa tysiące osiemset złotych); część IV zamówienia 2.500 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych).

Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach:

1. w pieniądzu (do oferty należy załączyć dowód wniesienia wadium) przelewem na rachunek bankowy zamawiającego:
Bank PKO S.A. Podlaskie Centrum Korporacyjne 83 1240 5211 1111 0010 2990 6106;

2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;

3. w gwarancjach bankowych;

4. w gwarancjach ubezpieczeniowych;

5. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r.
o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).

Wadium wnoszone w formie poręczenia lub gwarancji, powinno być złożone w kasie Zamawiającego, czynnej od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 - 15.00.
Dokument w formie poręczenia lub gwarancji winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium,
zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń.
Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego.

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie.

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust. 1 Ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

Zamawiający wymaga złożenia zaświadczenia o wpisie do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust. 1 Ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

Zamawiający wymaga wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 usług obejmujących organizację wyjazdów zagranicznych
minimum 6 dniowych dla minimum 40 osób oraz przedłożyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie.

III.3.3) Potencjał techniczny.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust. 1 Ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust. 1 Ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

Zamawiający wymaga dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
tj. wykazania dysponowania pilotem wycieczek.

Pilot musi posiadać uprawnienia pilota wycieczek zgodnie z Ustawą z dn. 29 sierpnia 1997r. o usługach turystycznych (Dz. U. z 2004r. Nr 223, poz. 2268 z późn. zm.)

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust. 1 Ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

Zamawiający wymaga przedłożenia opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY

W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy,

oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

w koncesję, zezwolenie lub licencję;

w wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług
w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert
albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego,
że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

w wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług,
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia,
a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

w opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy, należy przedłożyć:

w oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

w aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru,
w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy,
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych.

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

w nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt. III.4) albo w pkt. III.5)

Wykaz podwykonawców; dowód wniesienia wadium.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców,

u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,

na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: nie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: www.ace.pol.pl.

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać pod adresem:

Augustowskie Centrum Edukacyjne Al. Kard. Wyszyńskiego 3, 16-300 Augustów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

28.03.2012r. godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Augustowskiego Centrum Edukacyjnego Al. Kard. Wyszyńskiego 3, 16-300 Augustów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:

Projekt Archimedes/ Program Operacyjny Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków

pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej

przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA),

które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.

 

PLIKI do POBRANIA

.xxx

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

SIWZ

 

Załączniki:

z1-Formularz oferty

z2-oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

z3-oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia

z4-wykaz wykonanych usług

 

z5-wykaz podwykonawców

z6-opis przedmiotu zamówienia

z7-wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego

z8-wykaz osób uczestniczących w realizacji zamówienia