Nasz znak: ACE/BP/15/09

Augustów, dn. 20.03.2009 r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

dotyczące postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Przedmiot zamówienia:

Dostawa nośników pamięci PenDrive w ramach Projektu ARCHIMEDES.

Określenie trybu zamówienia:

Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z p. zm.)

Dyrektor Augustowskiego Centrum Edukacyjnego w Augustowie zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

.

I.

Nazwa i adres Zamawiającego:

 

Augustowskie Centrum Edukacyjne
al. Kard. Wyszyńskiego 3
16 – 300 Augustów
  e-mail: ace@ace.pol.pl     witryna:  www.ace.pol.pl

.

.

II.

Określenie trybu zamówienia:

 

Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

III.

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:

 

Na wniosek Wykonawcy Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać

w siedzibie Zamawiającego, Augustów  al. Kard. Wyszyńskiego 3,
pokój nr 22, tel./fax 0876432861, e-mail: ace@ace.pol.pl.

.

Dokumentację przetargową można pobrać bezpłatnie ze poniższej rubryki:

.

 

PLIKI do POBRANIA

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

SWIZ-nośniki pamięci PenDrive

Modyfikacja SIWZ  

Załączniki:

z1-Oświadczenie wykonawcy

z2-Formularz oferty

z3-Istotne postanowienia umowy

z4-Wykaz wykonanych usług

grafika promocja

.

IV.

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

1.

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 3300 SZT. nośników pamięci PenDrive np. Firmy Kingston lub równoważnej, o pojemności min. 2 GB, z umieszczonymi logo UE, ACE, POKL, logo projektu ARCHIMEDES. Do zaproponowania min. 3 rodzaje nośników do akceptacji przez Zamawiającego dołączone w naturze do oferty. Wymagany okres gwarancji min. 12 miesięcy.

2.

Wspólny słownik zamówień publicznych (kod CPV):

30.23.45.00-3 Pamięci do przechowywania danych

3.

Jeżeli Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenie w związku z uzasadnioną specyfiką przedmiotu zamówienia, to wskazaniu takiemu towarzyszy określenie "lub równoważny".

4.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

V.

Informacja o możliwości składania ofert wariantowych:

 

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

VI.

Termin wykonania zamówienia:

 

Do 30.04.2009 r.

VII.

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków:

1.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późniejszymi zmianami), nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 tej ustawy.

2.

 

Wykonawcy posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zadania tj. wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie o wartości minimalnej 40.000 zł brutto.

3.

Wykonawcy na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu dołączą do oferty oświadczenia i dokumenty określone w rozdziale VI SIWZ.

4.

Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą "spełnia – nie spełnia" w oparciu o oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale VSIWZ.

VIII.

Informacja na temat wadium:

 

Nie dotyczy.

IX.

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 

Wybór najkorzystniejszej oferty dokonany zostanie na podstawie ceny oferty.

Nazwa kryterium: najniższa cena. Waga tego kryterium wynosi 100 %.

X.

Miejsce oraz termin składania ofert:

 

Oferty należy złożyć w terminie do dnia 27.03.2009 r.  do godziny  1000

w siedzibie Zamawiającego:

Sekretariat Augustowskiego Centrum Edukacyjnego w Augustowie, al. Kard Wyszyńskiego 3, pokój nr 22.

XI.

Miejsce i termin otwarcia ofert:

 

Oferty zostaną otwarte w dniu 27 marca 2009 r. o godz. 1030 w siedzibie Zamawiającego:

Sekretariat Augustowskiego Centrum Edukacyjnego, Augustów  al. Kard. Wyszyńskiego 3, pokój nr 22.

XII.

Termin związania ofertą:

 

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do 25.04.2009 r.

XIII.

Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej:

 

Nie dotyczy.

XIV.

Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

 

Nie dotyczy.

XV.

Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna:

 

Nie dotyczy.

XVI.

Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 71602-2009 dnia 20.03.2009 r.

XVII.

Osoby uprawnione do kontaktowania się z wykonawcami:

Informacje na ten temat zawarte są w rozdziale VII SIWZ.

 

.