Zapytanie wpłynęło
15.01.2009 r.
.
Pytanie nr 1: Zgodnie z SIWZ "Jako wzór zamawianego
wyposażenia dydaktycznego stanowi zestaw dydaktyczny TESS firmy PHYWE
Systeme. Oferowane do przetargu wyposażenie
dydaktyczne winno posiadać parametry i możliwości dydaktyczne (ilość
wykonywanych doświadczeń) nie gorsze niż w/w zestaw.
Dopuszcza się oferowanie innych zestawów o równoważnych parametrach i
możliwościach dydaktycznych. Równoważność innych zestawów wykonawca,
proponujący te zestawy, zobowiązany jest wykazać na podstawie np. katalogów,
opisów, zdjęć, danych technicznych."
Czy Zamawiają uzna za równoważny zestaw, który będzie oferował tożsame lub
większe niż wymagane parametry i możliwości dydaktyczne (ilość wykonanych
doświadczeń), lecz zestaw ten będzie różnił się od wskazanego jako wzór w
SIWZ pod względem szczegółów nieistotnych z punktu widzenia zamierzonego
celu i funkcjonalności, np. wyposażony będzie w inne
baterie, niż wskazany w opisie, napisy będą w innym kolorze itp. Jednakże
oferowany zestaw będzie pozwalał w pełni na wykonanie doświadczeń z zakresu
materiału objętego programem nauczania?
.
Odpowiedź nr 1: Zgodnie z SIWZ Zamawiający jako
wzór podał zestaw dydaktyczny TESS firmy PHYWE Systeme i oferowanie zestawów
o równoważnych parametrach i możliwościach dydaktycznych jest dopuszczalne.
- - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - |