.

Augustów:

Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych

do drukarek i kserokopiarek w ramach Projektu Archimedes.

.

Numer ogłoszenia:

.

82200 - 2011

.

 

 

data zamieszczenia:

.

18.04.2011 r.

.

 

 

.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

dostawy

.

Zamieszczanie ogłoszenia:

.

obowiązkowe.

.

Ogłoszenie dotyczy:

.

zamówienia publicznego.

.

PLIKI do POBRANIA

Þ

.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:

Augustowskie Centrum Edukacyjne, Al. Kard. Wyszyńskiego 3, 16-300 Augustów, woj. podlaskie, tel. 876432861, faks 876432861.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.ace.pol.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek w ramach Projektu Archimedes.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek w ramach Projektu Archimedes.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.12.51.10-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz cenowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców,

u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,

na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: nie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ace.pol.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

Augustowskie Centrum Edukacyjne, Al. Kard. Wyszyńskiego 3, 16-300 Augustów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

27.04.2011 godzina 10:00; miejsce: Sekretariat Augustowskiego Centrum Edukacyjnego, Al. Kard. Wyszyńskiego 3, 16-300 Augustów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:

Projekt współfinansowany z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków

pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej

przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone
na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
tak.

PLIKI do POBRANIA

.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

SIWZ

 

Załączniki:

 

z1-Formularz oferty

z2-oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

z3-oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia

 
 

z4-Wzór umowy

z5-formularz cenowy

z6 wykaz dostaw