Nasz znak: ACE/BP/9/10          Augustów, dn. 20.01.2010 r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

dotyczące postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Przedmiot zamówienia:

Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Biura Projektu ARCHIMEDES.

Określenie trybu zamówienia:

Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z p. zm.)

Dyrektor Augustowskiego Centrum Edukacyjnego w Augustowie zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

I.

Nazwa i adres Zamawiającego:

 

Augustowskie Centrum Edukacyjne
al. Kard,. Wyszyńskiego 3
16 – 300 Augustów
  e-mail: ace@ace.pol.pl     witryna:  www.ace.pol.pl

 

II.

Określenie trybu zamówienia:

 

Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa Zamówień Publicznych.

III.

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:

 

Na wniosek Wykonawcy Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać

w Augustowskim Centrum Edukacyjnym, Augustów  al. Kard. Wyszyńskiego 3,
pokój nr 22, tel./fax 0876432861, e-mail: ace@ace.pol.pl.

Dokumentację przetargową można pobrać bezpłatnie ze poniższej rubryki:

.

 

PLIKI do POBRANIA

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

SWIZ-Archimedes

Załączniki:

z1-Oświadczenie wykonawcy

z2-Formularz oferty

z3-Istotne postanowienia umowy

z4-Opis przedmiotu zamówienia

z5-Wykaz wykonanych usług

.

IV.

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

1.

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiot zamówienia obejmuje:

dostawę artykułów biurowych na potrzeby Biura Projektu ARCHIMEDES.

2.

Wspólny słownik zamówień publicznych (kod CPV):

30125110-5 Toner do drukarek laserowych,
30197630-1 Papier do drukowania,
30190000-7 Różne artykuły biurowe.

3.

Jeżeli Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenie w związku z uzasadnioną specyfiką przedmiotu zamówienia, to wskazaniu takiemu towarzyszy określenie "lub równoważny".

4.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

V.

Informacja o możliwości składania ofert wariantowych:

 

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

VI.

Termin wykonania zamówienia:

 

Do 20.12.2010 r.

VII.

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków:

1.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają:

1.1. warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem.
1.2. warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia.
Wykonawcy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, dostawy o podobnym charakterze o wartości minimalnej 18.000 zł brutto.
1.3. warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
1.4. warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej.

2.

Wykonawcy na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu dołączą do oferty oświadczenia i dokumenty określone w rozdziale VI SIWZ.

3.

Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą "spełnia – nie spełnia" na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, wymienionych w rozdziale VI SIWZ.

VIII.

Informacja na temat wadium:

 

Nie dotyczy.

IX.

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 

Wybór najkorzystniejszej oferty dokonany zostanie na podstawie ceny oferty.

Nazwa kryterium: najniższa cena. Waga tego kryterium wynosi 100 %.

X.

Miejsce oraz termin składania ofert:

 

Oferty należy złożyć w terminie do dnia 28.01.2010 r.  do godziny  1000

w siedzibie Zamawiającego: Sekretariat Augustowskiego Centrum Edukacyjnego, pokój nr 24.

Adres: al. Kard Wyszyńskiego 3, 16-300 Augustów.

XI.

Miejsce i termin otwarcia ofert:

 

Oferty zostaną otwarte w dniu 28 stycznia 2010 r. o godz. 1030 w siedzibie Zamawiającego:

Sekretariat Augustowskiego Centrum Edukacyjnego, Augustów  al. Kard. Wyszyńskiego 3, pokój nr 24.

XII.

Termin związania ofertą:

 

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dn. 26.02.2010 r.

XIII.

Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej:

 

Nie dotyczy.

XIV.

Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

 

Nie dotyczy.

XV.

Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna:

 

Nie dotyczy.

XVI.

Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 17226-2010 dnia 20.01.2010 r.

XVII.

Osoby uprawnione do kontaktowania się z wykonawcami:

Informacje na ten temat zawarte są w rozdziale VII SIWZ.

 

.