Nasz znak: ACE/BP/9/10 Augustów, dn. 20.01.2010 r. |
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU dotyczące postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. |
Przedmiot zamówienia: |
Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Biura Projektu ARCHIMEDES. |
Określenie trybu zamówienia: |
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z p. zm.) Dyrektor Augustowskiego Centrum Edukacyjnego w Augustowie zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. |
I. |
Nazwa i adres Zamawiającego: |
|
Augustowskie Centrum Edukacyjne |
II. |
Określenie trybu zamówienia: |
Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa Zamówień Publicznych. |
|
III. |
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: |
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać
w Augustowskim Centrum Edukacyjnym, Augustów
al. Kard. Wyszyńskiego 3,
Dokumentację przetargową można pobrać bezpłatnie ze poniższej rubryki: |
.
PLIKI do POBRANIA |
|
||||||
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia |
|||||||
Załączniki: |
|
.
IV. |
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych: |
1. |
Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę artykułów biurowych na potrzeby Biura Projektu ARCHIMEDES. |
2. |
Wspólny słownik zamówień publicznych (kod CPV):
30125110-5 Toner do drukarek laserowych, |
3. |
Jeżeli Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenie w związku z uzasadnioną specyfiką przedmiotu zamówienia, to wskazaniu takiemu towarzyszy określenie "lub równoważny". |
4. |
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. |
V. |
Informacja o możliwości składania ofert wariantowych: |
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. |
|
VI. |
Termin wykonania zamówienia: |
Do 20.12.2010 r. |
|
VII. |
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: |
1. |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają:
1.1. warunki dotyczące posiadania uprawnień do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania. |
2. |
Wykonawcy na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu dołączą do oferty oświadczenia i dokumenty określone w rozdziale VI SIWZ. |
3. |
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą "spełnia – nie spełnia" na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, wymienionych w rozdziale VI SIWZ. |
VIII. |
Informacja na temat wadium: |
Nie dotyczy. |
|
IX. |
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: |
Wybór najkorzystniejszej oferty dokonany zostanie na podstawie ceny oferty. Nazwa kryterium: najniższa cena. Waga tego kryterium wynosi 100 %. |
|
X. |
Miejsce oraz termin składania ofert: |
|
Oferty należy złożyć w terminie
do dnia
28.01.2010 r.
do godziny
1000
w siedzibie Zamawiającego:
Sekretariat Augustowskiego Centrum Edukacyjnego, pokój nr 24.
Adres: al. Kard Wyszyńskiego 3,
16-300 Augustów. |
XI. |
Miejsce i termin otwarcia ofert: |
Oferty zostaną otwarte w dniu 28 stycznia 2010 r. o godz. 1030 w siedzibie Zamawiającego: Sekretariat Augustowskiego Centrum Edukacyjnego, Augustów al. Kard. Wyszyńskiego 3, pokój nr 24. |
|
XII. |
Termin związania ofertą: |
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dn. 26.02.2010 r. |
|
XIII. |
Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej: |
Nie dotyczy. |
|
XIV. |
Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: |
|
Nie dotyczy. |
XV. |
Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna: |
|
Nie dotyczy. |
XVI. |
Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP: |
|
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 17226-2010 dnia 20.01.2010 r. |
XVII. |
Osoby uprawnione do kontaktowania się z wykonawcami: |
Informacje na ten temat zawarte są w rozdziale VII SIWZ. |
.