..
| |
Realizacja projektu
|
"Nauki ścisłe priorytetem społeczeństwa opartego na wiedzy" |
.. |
w ACE [wrzesień 2012r. – marzec 2013r.] |
.
W Augustowskim Centrum Edukacyjnym od września 2012r. do marca 2013r. realizowany był innowacyjny projekt "Nauki ścisłe priorytetem społeczeństwa opartego na wiedzy" w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. | |||||||
. |
.
. | ||||||
Projektodawcą jest Zespół Szkół Handlowo-Ekonomicznych im. Mikołaja Kopernika w Białymstoku. Projekt jest skierowany do nauczycieli i uczniów szkół ponadgimnazjalnych województwa podlaskiego.
Pakiet edukacyjny jest testowany w ośmiu szkołach
województwa, |
.
Założony cel ogólny projektu: | |
. |
Poprawa efektów kształcenia w zakresie nauk ścisłych i przedsiębiorczości poprzez modernizację programów, metod i środków nauczania oraz zwiększenie zainteresowania uczniów rozwijaniem kompetencji w dziedzinie przedmiotów matematyczno-przyrodniczych, a także wykorzystania technologii informacyjno-komunikacyjnych. |
.
Założone cele szczegółowe projektu: • podniesienie jakości kształcenia w zakresie nauk ścisłych; • zmiana osobistego negatywnego nastawienia uczniów do pokonywania trudności w dziedzinie przedmiotów ścisłych; • zwiększenie szansy na podniesienie kompetencji uczniów w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych; • dostosowanie oferty szkoły w zakresie nauk ścisłych do potrzeb społecznych; • wskazanie możliwości rozwoju i planowania ścieżki kariery zawodowej młodzieży pochodzącej ze środowisk o niskich aspiracjach związanych z wykształceniem; • poszerzenie wiedzy młodzieży na temat kierunków rozwoju zawodowego związanych z przedmiotami ścisłymi; • wskazanie praktycznego podejścia do zastosowania wiedzy; • zmiana charakteru kształtowania postaw przedsiębiorczych młodzieży z teoretycznego na podnoszący kreatywność i zdolność praktycznego zastosowania wiedzy. |
Więcej informacji na temat projektu można znaleźć na witrynie: zshe.font2.pl. |
.
Działania realizowane w Augustowskim Centrum Edukacyjnym w ramach projektu: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
. |
.